Strony

poniedziałek, 27 czerwca 2016

W bieli. Delikatny komplet.

Kupiłam biały sznurek. Cóż zrobić z niego? Bałam się go dotykać, bo biały się szybko brudzi a zaplatając dotyka się go setki razy. Znalazłam piękny wzór i postanowiłam go wykorzystać. Powstał taki komplet:








Z tymi perełkami i koralikami groszkowymi wygląda wspaniale, ale perełki to jakaś chińska tandeta i schodzi z nich lakier. Musiałam wymieniać na perełki lepszej jakości. Na szczęście miałam takie. 
Gdyby ktoś spotkał gdzieś perełki w takim kolorze, dobrej jakości to z chęcią kupię. Kupiłam kiedyś w jednym ze sklepów internetowych to niestety nie grzeszyły jakością! Były posklejane, odpryskiwały a nie dałam za nie mało!
Trafić na dobre produkty to wielkie wyzwanie, bo nawet w najdroższych sklepach internetowych można spotkać buble.


Ten sam komplet zrobiłam z koralikami typu crackle w kolorze topazowym. 




















Miłego dnia :D

Brak komentarzy: