Strony

czwartek, 23 czerwca 2016

W ten upalny dzień przydadzą się WACHLARZE...

Wachlarze to kolczyki w bardzo ciekawym kształcie. Dość spore z możliwością modyfikacji w dowolną stronę. Można wykorzystać wiele kolorów sznurków i różnorodne koraliki. Można zrobić je trochę dłuższe lub zawiesić na końcówkach sznurków kolorowe koraliki.



















Zrobiłam je także w wersji niebieskiej. 






















Do wachlarzy dorobiłam pasująca bransoletkę. Piękny, delikatny wzór. Lekka, letnia bransoletka.




A tak prezentuje się komplet:






Z wachlarzy zrobiłam jeszcze jeden z ulubionych naszyjników mojej mamy. Miałam pięknego, różowego agata i postanowiłam go wykorzystać. 






Wydaje mi się, że dałam radę by połączyć ten piękny kamień z makramą :D


Miłego dnia :D


Brak komentarzy: