Strony

niedziela, 26 czerwca 2016

W egipskim klimacie. Naszyjniki z hematytami

Bardzo podobają się się hematyty. Zakupiłam i kostkę o kulki. Chciałam trochę poeksperymentować. I takim sposobem powstały dwa naszyjniki:


Pierwszy jest z agatem botswana, na filigranie z kostką i kulką hematytową.







I na mnie:



Drugi jest tylko z kostkami i kulkami hematytowymi:









I na mnie:







Niestety wydaje mi się, że kostka ze sznurkami nie idzie w parze albo to moje umiejętności nie pozwalają na ich dobre wykorzystanie. Namęczyłam się strasznie by efekt końcowy był taki, jaki sobie wymyśliłam. Niestety trzeba było zmienić zamysł. Sznurki absolutnie nie chcą współpracować z kostką :( Nie mniej jednak kostkę wykorzystam czy w makramie, gdy moje umiejętności na to pozwolą czy do naszyjników z koralików.

Brak komentarzy: