Strony

wtorek, 21 czerwca 2016

Niebiesko mi....

To są bardzo krótkie posty, bo cóż pisać o kolejnych bransoletkach? 
Pierwsza moja bransoletka, jaką zrobiłam wykorzystując gotowe zapięcie. Zwykle posługuję się makramowymi zapięciami, bo bardziej mi się to podoba. Tym razem jednak, do tak szerokiej bransoletki, nie pasowała plecionka.





Niestety pozostało mi po niej tylko jedno zdjęcie. Może jeszcze kiedyś zrobię podobną to dodam kilka zdjęć.


Kolejna z serii to bardzo szeroka bransoletka:





Podobnie jak w przypadku pierwszej zostało mi po niej tylko wspomnienie i 3 marne zdjęcie.

Nad trzecim wzorem długo się zastanawiałam. Wydawał mi się mało ciekawy i szkoda mi było na niego czasu. Jednak, jak widać poniżej, zdecydowałam się i tak prezentuje się bransoletka:














I na ręce:








Brak komentarzy: