Strony

poniedziałek, 18 lipca 2016

Komplet na masie perłowej

Witam ponownie po długiej nieobecności. Tak jak obiecywałam dogoniłam samą siebie z postami by móc na bieżąco pokazywać co robię. A raz robię raz nie robię, bo albo czekam na koraliki, albo nie mam natchnienia, albo jak to w życiu bywa coś mi wypadnie.
Ale skończyłam komplet na masie perłowej. 
Najpierw powstały bardzo długie kolczyki. Długie, bo sama masa jest sporych rozmiarów, plus sznurki i oczywiście bigle. O masie perłowej już było, bo robiłam kilka takich kolczyków w różnych kolorach. Tu LINK.




Bardzo zgrabne kolczyki dla osób posiadających długie szyje. Na mniejszej masie wychodzę troszkę krótsze. Piękny, czerwony, bardzo soczysty sznurek :D



Do kolczyków zrobiłam bransoletkę pasującą do wzoru. 









Bransoletka posiada nietypowe, jak na to co do tej pory robiłam, zapięcie. Piękny guziczek blokuje się w masie perłowej.




A tak się prezentuje komplet:
















Miłego dnia :D






Brak komentarzy: