Strony

sobota, 25 lutego 2017

Wyzwanie SZUFLADY kolczyki :D

Witam Was ciepło w ten zimny dzień. Wczoraj wiało, świeciło słońce, padał deszcz, padał i śnieg. Dziś szaro i buro a przede wszystkim zimno. Idealna pogoda na zajęcie się makramą. Długą myślałam czy dać jeszcze jedną swoją prace na to wyzwanie. Temat idealnie mi pasuję, więc postanowiłam zaprezentować jeszcze kolczyki, które powstały przy użyciu koralików wygranych w sklepie #Qnszt. Koraliki te stanowią też tło mojej pracy.

Prezentuję drugą i ostatnią pracę na wyzwanie SZUFLADY pt. Królowa Śniegu.




Królowa Śniegu to piękna kobieta o długiej szyi. Co lepiej podkreśli jej walory jak nie długie kolczyki? Wraz z jej nadejściem ostatnie liście przymarzły, kropelki wody przedstawione w mojej pracy jako kryształowe koraliki zamarzły tworząc piękna, mroźną ozdobę dla JEJ WYSOKOŚCI  :D

Moje kolczyki to oszronione liście z kryształkami lodu, zakończone kryształowym sopelkiem.





















Brak komentarzy: